17.5.11

Hurra

Hurra! Idag har jag födelsedag! Jag har blivit uppvaktad av familj och vänner och bara latat mig sen jag kom hem från jobbet.

Jag tittar på Greys Anatomy och stickar ihärdigt på min Wild Saffron tunika. Nu är i all fall bakstycket färdigt (trots alla upprepningar), så nu hoppas jag kunna sticka framstycket klart ganska snabbt (förhoppningsvis minns jag vilka fel jag gjorde så jag kan undvika dem)
Bilden är från Rowans

Jag har också passat på att läsa en ny deckare jag hittat. The Black House av Peter May. Jag har den på min Kindle (läsplatta) och det funkar mycket bra att läsa på den. Jag saknar i och för sig papperskänslan men tränar inför semestern...

Jag kunde inte motstå The Black House eftersom den utspelar sig på en liten gudsförgäten ö i Yttre Hebriderna med en polis som börjar minnas sin barndom och så några ruskiga mystiska mord förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar