15.1.12

NYTT ÅR - nya projekt




Jag är hemma igen efter en fantastisk semester i Australien. Tiden är fortfarande ur led och jag har inte vant mig vid kylan, men annars är det skönt att vara hemma igen.





Jag har bestämt mig för att INTE sätta upp något läsmål i år utan helt enkelt lustläsa vad som faller mig in. Jag ska (försöka) att inte köpa på mig en massa nya böcker, utan läsa det jag har samlat på mig redan.

Den enda utmaningen jag är med i är, som jag redan berättat, Australian Women Writers Challenge. (AWW2012) Jag har i hyllan hela 11 olästa romaner av kvinnliga aussie-författare, så det passar bra.



Jag ska på på Stickkurs! Västerbergs Folkhögskola har en stickkurs på distans som jag har anmält mig till och den börjar på tisdag med ett tvådagarspass. Det ska bli jätteroligt! Kanske lite tradigt med en massa provlappar och annat men jag tror och hoppas att jag ska kunna utveckla mitt stickande. Jag ska berätta hur det går...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar