12.7.12

In the mood

Jag vet med mig att jag är en utpräglad lustläsare. Om jag inte precis är i rätt stämning eller har lust att läsa en bok eller en viss genre så är det ofta ingen mening att börja eftersom jag då inte ger boken rättvisa. Bättre då att lägga undan den och vänta tills lusten infaller. Det är väl till stor del därför min hög med olästa böcker snart växer snabbare än den med lästa.

Nu har jag i alla fall drabbats av lust och inspiration att läsa några av de böcker som jag fått från författare och förlag. TACK!

Så på tur nu står Cooper´s Promise av Timothy Jay Smith, en äventyrsthriller kanske man kan kalla den.

Jag har också fått ett förhandsläseexemplar av Christopher Lords The Christmas Carol Murders som är en mysig lättsam deckare och som kommer ut i september. Man kan läsa mer här









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar